PRAKTYCZNE INFORMACJE DLA MIESZKAŃCÓW ORAZ ORGANIZACJA PRACY od 1 stycznia 2022 r – ZMIANA GODZION PRACY OŚRODKA !
Pragniemy poinformować iż od 1 stycznia 2022 r. przyjmowanie stron odbywa się w godzinach urzędowania Ośrodka tj.:
1) w Dziale: Pracy Socjalnej i Pomocy Specjalistycznej przy ul. Henryka Sienkiewicza 1
a) pracownicy socjalni:
- poniedziałek i wtorek w godzinach od 13:00 do 15:00,
- środa i czwartek w godzinach od 8:00 do 10:00,
- piątek w godzinach od 8:00 do 9:00,
b) asystenci rodziny: przy ul. Henryka Sienkiewicza 1
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00,
2) w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych przy ul. M.C. Skłodowskiej 5/1b
a) poniedziałek, środa i czwartek w godzinach od 9:00 do 14:00,
b) wtorek w godzinach od 9:30 do 16:00,
c) piątek w godzinach od 8:00 do 13:00,
3) Dyrektor Ośrodka, Zastępca Dyrektora przyjmuje strony w każdy wtorek miesiąca w godzinach od 13:00 do 15:00.
GODZINY PRACY OŚRODKA:
PONIEDZIAŁEK 7:00 – 15:00
WTOREK 7:00 – 16:30
ŚRODA 7:00 – 15:00
CZWARTEK 7:00 – 15:00
PIĄTEK 7:00 – 13:30
Niezmienna pozostaje forma przekazywania korespondencji (wniosków/skarg i innych pism) do tut. Ośrodka. W tym celu należy skorzystać ze skrzynki podawczej zamieszczonej na zewnątrz budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 1. Można również skontaktować się za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji: e-mail: sekretariat@ops-raciborz.pl oraz za pośrednictwem platformy E-PUAP.