Praktyczne informacje dla mieszkańców oraz organizacja pracy od 1 stycznia 2022 r- Zmiana godzin pracy Ośrodka!

PRAKTYCZNE INFORMACJE DLA MIESZKAŃCÓW ORAZ ORGANIZACJA PRACY od 1 stycznia 2022 r – ZMIANA GODZION PRACY OŚRODKA !

Pragniemy poinformować iż od 1 stycznia 2022 r. przyjmowanie stron odbywa się w godzinach urzędowania Ośrodka tj.:

1) w Dziale: Pracy Socjalnej i Pomocy Specjalistycznej przy ul. Henryka Sienkiewicza 1

a) pracownicy socjalni:

- poniedziałek i wtorek w godzinach od 13:00 do 15:00,

- środa i czwartek w godzinach od 8:00 do 10:00,

- piątek w godzinach od 8:00 do 9:00,

b) asystenci rodziny: przy ul. Henryka Sienkiewicza 1

- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00,

2) w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych przy ul. M.C. Skłodowskiej 5/1b

a) poniedziałek, środa i czwartek w godzinach od 9:00 do 14:00,

b) wtorek w godzinach od 9:30 do 16:30,

c) piątek  w godzinach od 8:00 do 13:00,

3) Dyrektor Ośrodka, Zastępca Dyrektora przyjmuje strony w każdy wtorek miesiąca w godzinach od 13:00 do 15:00. 


GODZINY PRACY OŚRODKA:

PONIEDZIAŁEK        7:00 – 15:00     
WTOREK                   7:00 – 16:30      
ŚRODA                      7:00 – 15:00                           
CZWARTEK               7:00 – 15:00                    
PIĄTEK                      7:00 – 13:30  
              

Niezmienna pozostaje forma przekazywania korespondencji (wniosków/skarg i innych pism) do tut. Ośrodka. W tym celu należy skorzystać ze skrzynki podawczej zamieszczonej na zewnątrz budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 1. Można również skontaktować się za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji: e-mail: sekretariat@ops-raciborz.pl oraz za pośrednictwem platformy E-PUAP.